Kalite Yönetim Sistemimiz, kuruluşumuzun politika ve hedefleri, müşteri ihtiyaçları, sunduğu hizmetler, iş kapsamı ve deneyimleri doğrultusunda oluşturulmuş ve uygulamaya konulmuştur.
Kuruluşumuz yurtdışında, faklı dil ve kültürlerde tamamladığı projelerle çok geniş tecrübeye ulaşmış ve bu tecrübesini kullanarak kaliteli, uygun maliyetli ve zamanında hizmet vererek, müşteri memnuniyetinin sağlanmasında insanın anahtar değer olduğuna inancıyla, İNTA Grup kalite yönetim sistemini oluşturmuştur. Kalite Sistemimiz ISO 9001:2008 denetimi ve sertifikası ile belgelendirilerek, kalite güvencemiz müşterilerimizin dikkatine sunulmuştur.
Kalite Politikamız ana öğeleri;
- Bilgi teknolojileri ve etkin kaynak yönetimi kullanarak hizmetlerimizde sürekli iyileştirmeyi sağlamak.
- Müşteriler, çalışanlar, tedarikçiler ve hissedarlar olarak nitelendirdiğimiz paydaşlarımızın önerileri ve istekleri doğrultusunda pazar, rekabet ve çevre koşullarını dikkate alarak memnuniyetlerini sağlamak üzere çalışmak.
- Müşteri tanımının, hem iç hem de dış müşterileri kapsadığının bilincinden hareketle tüm tarafların ve her sürecin kendi ürettiği ürün ve hizmetleri bir kerede hatasız olarak üretip bir sonraki adıma aktararak müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak.
- İnsan kaynağının yaratıcılık ve girişimcilik yanlarının ortaya çıkartılması ve tüm çalışanların kişisel yetkinliklerinin artırılmasını ve çok yönlü özellik kazandırılmasını sağlamak.
- Verdiğimiz hizmetle ilgili müşteri talep ve beklentilerini karşılamak için gereken standartlar ve mevzuata tam olarak uymak.
- Kalite Yönetim Sistemimizin şartlarına uyarak sistem etkinliğini sürekli iyileştirmek.
- Sıkı emniyet ve güvenlik planları uygulaması ile yüksek iş güvenliği sağlamak.
- Takım çalışmasının önem ve gereğinin tüm çalışanlar tarafından kabul gördüğü; güven, karşılıklı saygı, açık sözlülük, çift yönlü iletişim, yardımlaşma ve işbirliğine inanmış bir aile yaklaşımı ve bilinciyle çalışmaktır.